wtorek, 4 listopada 2014

Jesienny OOTD

Hej kochani, na początku przepraszam za małą przerwę w pisaniu, ale wracam z OOTD, a już niedługo postaram się zrobić zakładkę z nauką języków którą wam obiecywałam. Wracając to tematu tego posta. A oto mój jesienny OOTD:
I jak? Nie jest jakiś niezwykły, ale chciałam wam pokazać moje niebieskie soczewki i glany (tak najlepsze buty na świecie, które można mieć) I stare zdjęcie stokrotek z serduszkiem :* 
Pytanka do was (cześć na koniec każdego posta, aby było trochę waszej aktywności :D )
Co u was? 
Jak wam się podoba post i OOTD ?
Czy nosiliście kolorowe soczewki jeśli tak to jakie?
Dobra to tyle kończę, wiem że wszelkie posty są beznadziejne ale ostatnio wam coraz mniej czasu :/ PA :* //Alex

2 komentarze:

  1. Jeżeli chcesz żeby innym podobal się twój blog tonie możesz pisać, że jest beznadziejny :) Jakie oczka <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra dobra Natalka pomożesz mi uwierzyć w siebie :D

      Usuń

Pamiętaj że pisząc ten komentarz dajesz mi 100 % motywacji i satysfakcji z bloga. Spraw aby w ponurej codzienności pojawił się uśmiech na mojej twarzy i to z twojego powodu ;)