czwartek, 23 czerwca 2016

Father's Day - Niespodzianki, prezenty // Moje pomysły

Hej dzisiaj przychodzę do was z postem na temat dzisiejszego dnia taty. Jak to bywa warto pomyśleć wtedy i podziękować za wszystko co dla nas robią. O ile w dzień mamy, jej urodziny nie mam problemu bo każda kobieta uwielbia kwiaty. To dla faceta jest już gorzej bo kwiaty nie są najlepszym pomysłem. Ja zatem w tym roku wpadłam na pomysł "Elektronicznej Laurki", dlatego że zdolności manualnych nie mam, postanowiłam wykorzystać swoje umiejętności programistyczne i stworzyć kartkę z życzeniami trochę w innej formie.
Ostatnio bardzo się wkręciłam w pisanie stron www. Pomyślałam że strona specjalnie napisana dla mojego Taty bardzo się spodoba. Mam nadzieje że się spodoba mojemu Tacie ale i wam jako pomysł.


         //Wiem że dawno nie pisałam i tak to u mnie już jest ze systematycznością, postaram się pisać jak najczęściej może z czasem wypracuję to umiejętność. Pamiętaj CZYTASZ=KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej jak wykonać/napisać taką stronę pisz na mojego maila olcik012@gmail.com ///Alex

1 komentarz:

  1. Ojejku ale to słodkie co napisałaś dla swojego taty😍 Pewnie sie wzruszył, że ma tak utalentowaną i kochaną córkę😚😊

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj że pisząc ten komentarz dajesz mi 100 % motywacji i satysfakcji z bloga. Spraw aby w ponurej codzienności pojawił się uśmiech na mojej twarzy i to z twojego powodu ;)