poniedziałek, 22 lutego 2016

Jazda Konna [Level up] - postępy

HEy! Jak mijają wam ostatnie tygodnie? Przyznam że miałam pełno motywacji po feriach aby zacząć pisać regularnie tego bloga, nie jest to łatwe mając już bez tej jednej pasji mało czasu (ale czego się nie robi dla rzeczy które uszczęśliwiają) Także postaram się ubiegły tydzień nadrobić ;)
Przechodząc do tematu, Zapraszam was do przeczytania małego raportu z 2 miesięcy kontynuacji jazdy konnej :)

Raport z dnia 22.02.16r

Temat: Jeździectwo

       Ostatni raz pisałam kiedy zakończyłam jazdę na lonży a od tego czasu minęły 2 miesiące w sumie jakieś 8 jazd 45 minutowych. Mogę się pochwalić że idzie mi co raz lepiej. Od 3 jazd ćwiczę na lonży galop a z opinii świadka (czyt. mojej siostry) wynika że całkiem nieźle mi to idzie. Oprócz tego zwykła ujeżdżeniówka (na skoki muszę jeszcze sporo poczekać) Przede wszystkim teraz skupiam się na wzmocnieniu łydek. Co do sprzętu niedługo postaram się dodać haul i tam pokażę troche tego skromnego sprzętu jeździeckiego, jeśli jesteście ciekawi jak dorwałam okazję i jak tanio kupiłam sprzęt to musicie uzbroić się w cierpliwość :D Pytanie dla tych doświadczonych jeźdźców którzy trafili na ten post. Warto inwestować w jakieś podstawowe rzeczy do konia np. szczotki, uwiąz jeśli nie mam konia? I w najbliższym czasie (czyt. 4 lata) nie zamierzam go mieć? Myślałam bardziej o szczotkach bo one najbardziej bd przydatne?

Dobra to na tyle na dziś tak jak widzicie krótki post ale szykuje się haul o którym wspomniałam także bd mieli co czytać. Zachęcam do KOMENTOWANIA POSTA I OBSERWOWANIA BLOGA :)))))) :D Arrivederci :*// Alex

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards! Przeze mnie;) gratulacje!


    http://canofcocacola.blogspot.com/2016/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak jest mi miło i wcale mnie nie uprzedzilas 😛 Dziękuję 😘

      Usuń

Pamiętaj że pisząc ten komentarz dajesz mi 100 % motywacji i satysfakcji z bloga. Spraw aby w ponurej codzienności pojawił się uśmiech na mojej twarzy i to z twojego powodu ;)