wtorek, 15 września 2015

1000 wyświetleń- małe podziękowania

Hej tak na prawdę jakiś czas tu nie zaglądałam a 1000 wyświetleń dawno wybiło pomimo to bardzo dziękuje dla tych którzy odwiedzali mojego bloga. Wielkie wielkie Dziękuje :* Thanks, Grazie, Gracias, Teşekkürler, Danke, Merci ;) Cóż mogę na ten temat powiedzieć może teraz zbiorę motywacje na pisanie, często tu nie bywam jednak sprawia mi to radość nawet jeśli tak rzadko to robię. Ale długi czas czekałam aby ten blog miał 1000 wyświetleń jak jest już tyle to trzeba iść za ciosem jak to się mówi. Mam pewne rzeczy w planach zobaczymy jak to wyjdzie ale kilka ciekawych postów bym napisała. Nie będę się rozpisywać mogę tylko zdradzić że myśle o zrobieniu outfit of the week for school. Być może pojawi się wkrótce :) Buziaki dla was, życzę motywacji do nauki (tak na początek szkoły) Odezwę się niedługo Pa ;* // Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj że pisząc ten komentarz dajesz mi 100 % motywacji i satysfakcji z bloga. Spraw aby w ponurej codzienności pojawił się uśmiech na mojej twarzy i to z twojego powodu ;)