środa, 31 sierpnia 2016

Thinking, inspired & motivation

Hej, dawno mnie tu nie było. Wakacje etc. Jak to zwykle bywa nic nie robimy. Jutro szkoła, ale któż by o tym jeszcze nie wiedział. Chcę wam coś ważnego przekazać. Trochę zmienić myślenie o samym sobie.
  "Porównywałem się do innych, stwierdziłem, nie jestem jak oni, nie mam szans z nimi wygrać, różnie się od nich, jestem inny. Ale to wtedy zrozumiałem ze inny jest synonimem wyjątkowy. Odróżnia mnie osobowość"
    Nie porównujcie się do innych. Bądźcie sobą. Nie patrz na to czy ktoś robi szybciej, umie więcej. Patrz na siebie i rób swoje. Bo wtedy osiągniesz więcej. Każdy z nas nawzajem jest swoim fanem (przynajmniej w większości) Jesteście cudowni. Po tak długim czasie chciałam powiedzieć ze każdy kto to czyta jest cudowny i nic więcej, a jak wiele, prawda? :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieje ze zdazyliscie odpocząć przez wakacje. Miłego rozpoczęcia szkoły. Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj że pisząc ten komentarz dajesz mi 100 % motywacji i satysfakcji z bloga. Spraw aby w ponurej codzienności pojawił się uśmiech na mojej twarzy i to z twojego powodu ;)